diumenge, 18 de desembre del 2011

Macarrons 12 minuts


Macarrons 12 minuts




Un blog de capçalera és el de recetariocanecositas un dels primers que vaig mirar quan vaig comprar la meva Thermomix. Té moltes receptes, i el que més m’agrada d’aquest blog és que et serveixen per fer receptes cada dia. Un dissabte horabaixa les nines em varen demanar sopar de macarrons. Vaja, com ho havia de fer? Tot ja estava tancat i no tenia salsa bolonyesa congelada.... idò aquests macarrons de 12 minuts em van quadrar el sopar. La recepta és del blog que vos comentava, però vaig modificar un ingredient: envers de posar tonyina vaig posar unes saltxixes Frankfurt.

Ingredients:
250 gr de macarrons
450 gr d’aigua calenteta
220 gr de tomàtiga fregida, això comprat
20 gr d’oli d’oliva
1 cullaredeta de sal
5 saltxixes Franckfurt

Com es fa??
Es mesclen tots els ingredients al pot de la Thermomix, les saltxixes les vaig tallar trossets, i es programa 12 minuts, 100º, velocitat cullera i gir a l’esquerra.
Quan ha acabat el temps ho deix reposar uns 5 minutets, així la salsa queda més espeseta... i al repartir-los posam formatge ratllat per damunt.

         



Imprimir

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada