dissabte, 4 de febrer del 2012

Cupcakes


Aquestes vacances de Nadal tenia moltes ganes de desconnectar, deixar de banda redaccions i exàmens per corregir... vaig decidir intentar de fer alguna cosa més original, tot i que ara està molt de moda, i cada vegada hi ha més tendes on poder trobar tot el necessari per fer uns pastissos vistosos i dolcíssims. Així que vaig decidir fer cupcakes. Però no veia cap recepta que m'agradés del tot, així que vaig fer magdalenes de taronja, que sempre surten bé, i les vaig decorar.

Les magdalenes són molt bones de fer, només necessitam: 
 
1/2 taronja sucada amb pell
4 ous (200gr)
200gr de sucre
200gr d'oli de gira-sol
220gr de farina normal
1 pessic de sal
1 sobre de llevat Royal

Encalentiu el forn a 250 º
Posau en el tassó de la Thermomix la taronja, amb els ous i el sucre, programau 3 "minuts, temp.37 º velocitat 5.
Tornau a programar el mateix temps i velocitat, però sense temperatura.
Incorporau l'oli al al tassó i mesclau-ho 5 seg.vel 5
Afegiu la farina, el llevat i el pessic de sal, i programau 8 seg, vel.6
Abocau la mescla en els motlles de magdalenes, però només fins una mica més de la meitat del motlle (si són de paper, en pos un parell perquè el paper no s'eixampli i les magdalenes puguin pujar) després deixau-ho reposar 30 minuts a la gelera.
Col·locau  els motlles a la safata del forn.
Baixau la temperatura del forn a 220 º. Introduïu-hi la safata durant 15 minuts aproximadament.

Amb un escura-dents podeu anar comprovant si ja són cuites. Després les deixam refredar.

Per decorar-les, vaig emprar una crema ja preparada. Ho vaig comprar a aquesta tenda de Palma: http://www.bricocake.com/, la dependenta és molt amable i em va explicar amb pèls i senyals com ho havia de fer. A la crema li vaig afegir colorant.

I aquest és el resultat. Per ser la primera vegada, vaig quedar contenta!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada